Úklid kanceláří, komerčních a obchodních prostor
Je nám líto, ale vzhledem k ochraně zdraví a z důvodu stálého výskytu viru COVID 19, omezujeme naše služby při úklidu komerčních prostor, pouze bez přítomnosti zaměstnanců, a to do odvolání.
Úklid bytových domů, kanceláří, komerčních, obchodních prostor, škol, mateřských škol, zdravotnických zařízení, muzeí, divadel, fitcenter a dalších, nám nedělá žádné potíže....
Jednorázový, pravidelný, generální a pohotovostní úklid komerčních prostor: (ceny viz ceník)
->Jednorázový úklid (Po - Pá) (viz „Základní ceník“)
(doba úklidu minimálně 3 hodiny)
->Pravidelný úklid 3 x týdně (Po, St, Pá) (viz „Zákl.ceník“)
(minimálně 2,5 hodiny denně)
->Pravidelný úklid v pracovní dny (Po -Pá) (viz „Zákl.ceník“)
(minimálně 2,5 hodiny denně)
->Generální úklid (viz „Základní ceník“)
(doba úklidu minimálně 3 hodiny)
->Pohotovostní úklid (základní sazba za úklid + 100%)
(při havárii, při nečekané události)
->Příplatky (viz „Základní ceník“)
Jednorázový úklid obsahuje:
- utření prachu z veškerého nábytku,
- odstranění prachu z umělých či živých rostlin,
- odstranění pavučin,
- vysávání veškerých prostor a koberců (možnost použití vůní),
- mytí podlah,
- otření stolů (pouze z volných ploch) a židlí
- úklid kuchyňky a spotřebičů,
- mytí nádobí (ručně nebo v myčce),
- mytí a dezinfekce sociálního zařízení,
- úklid společných prostor,
- leštění nábytku,
- čištění zrcadel,
- čištění skleněných dveří a přepážek,
- čištění dveří a zárubní a dezinfekce klik,
- mytí zásuvek a vypínačů,
- mytí radiátorů
- vysypání odpadkových košů (možnost třídit papír a plast atd.)
- odnos veškerého odpadu do příslušných kontejnerů
- možnost dezinfekce jiných částí dle dohody
Pravidelný úklid obsahuje:
- vše jako u jednorázového úklidu (mimo mytí radiátorů)
- odstranění prachu z radiátorů či jiných topných těles
- doplnění toaletního papíru, mýdla, jednorázových ručníků, hygienických sáčků pro ženy,
Generální úklid: (ceník dle jednotlivých úkonů)
- úkony jako u jednorázového úklidu+lze přiobjednat:
- kompletní čištění koberců,
- umytí rámů a oken, balkonových či terasových dveří,
- mytí parapetů,
- čištění žaluzií,
- mytí světel,
- úklid po malířích, po výměně oken, po rekonstrukci,
- větší úklid před oslavou či po ní,
- jarní a vánoční úklid (vánoční nutno rezervovat včas),
- další nadstandartní práce dle dohody
Upřesnění služeb:
Klient platí každou započatou hodinu (tolerance 10 min).
Při nasazení více zaměstnanců se jejich počet hodin samozřejmě sčítá:
(úklid 1. zaměstnanec 1,5 hod., 2. zaměstnance 1 hod., celková fakturace 2,5 hod.)
Úklid provádíme čisticími prostředky po dohodě s klientem, na přání klienta můžeme zajistit ekologické čisticí prostředky.
Čisticí prostředky a hygienické prostředky si buď klient obstará sám, nebo je objednáme a přefakturujeme za stejnou cenu klientovi. V tom případě necháváme prostředky doručit na adresu klienta, zpravidla 1x měsíčně.
Ceny jsou pouze orientační. Rádi Vám na základě prohlídky míst a dodaných dispozic zpracujeme přesnou kalkulaci.
Zveme Vás k využití našich služeb!
Věnujte se práci, rodině, přátelům nebo svým koníčkům a úklid nechte na nás, neboť i my chceme, abyste se cítili na čistém pracovišti příjemně.... 😃😃😃👍